OFERTA SPONSORSKA MIEJSKIEGO KLUBU SPORTOWEGO NYSA KŁODZKO

Szanowni Państwo, w imieniu Zarządu Miejskiego Klubu Sportowego Nysa Kłodzko, mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy z klubem piłkarskim w powiecie kłodzkim, MKS Nysa Kłodzko.

 

DLACZEGO SPONSORING PRZEZ PIŁKĘ NOŻNĄ

Reklama jest to medium ilościowe, oceniane na podstawie kosztów dotarcia do tysiąca odbiorców. Sponsoring natomiast to medium jakościowe, promujące firmę w ścisłym powiązaniu z wizerunkiem, prestiżem sponsorowanego wydarzenia. Obowiązujące we współczesnym świecie kanony aktywnego spędzania wolnego czasu powodują coraz większe zainteresowanie mediów sportem i aktywnością fizyczną.
Piłka nożna zatem jest sportem bardzo medialnym, a jej przekaz trafia do milionów mieszkańców naszego kraju. Warto również zauważyć, iż Polska była współgospodarzem Mistrzostw Europy, co ma ogromną siłę przebicia w polskich mediach w nadchodzących sezonach.

DLACZEGO MKS NYSA KŁODZKO

Piłka nożna jest najbardziej popularną dyscypliną sportową w Kłodzku i nie tylko. Klub posiada drużyny, które rywalizują w ligach powiatowych, okręgowych oraz dolnośląskich. Zespoły z Kłodzka mierzą się z największymi drużynami tego rejonu: Śląskiem Wrocław, Zagłębiem Lubin, Chrobrym Głogów czy Górnikiem Wałbrzych.

Eksponowanie Sponsora odbywa się również za pośrednictwem prasy (tygodnik Gazeta Kłodzka, Tygodnik powiatu kłodzkiego oraz ząbkowickiego – Euroregion Glacensis) i telewizji (TV Kłodzka, TV Sudecka), jak również Internetu, m.in. dkl24.pl, express-miejski.pl, klodzko24.eu, klodzko.pl i inne. Artykuły na temat zespołu oraz wywiady indywidualne ukazywały się w wielu gazetach oraz tygodnikach, m.in. w Gazecie Wrocławskiej czy Słowie Sportowym. Poprzez te artykuły eksponowane było logo, nazwa oraz marka Sponsora. Technologia Internetu pozwoliła na ekspozycję Sponsora również poprzez zapowiedzi, relacje, wyniki spotkań, galerie meczowe, artykuły, w oficjalnym serwisie Internetowym MKS Nysa Kłodzko – www.wnysa.klodzko.pl

Klub Nysa jako jeden z nielicznych w powiecie może poszczycić się ilością drużynach młodzieżowych. Obecnie oprócz drużyny seniorów klub posiada drużyny młodzieżowych w kategorii: skrzaty, orliki (dwie drużyny), młodziki (dwie drużyny), trampkarze, juniorzy młodsi, juniorzy starsi, które w godny sposób mogą reprezentować Sponsora w elitarnych rozgrywkach ligowych, jak również w turniejach krajowych czy też zagranicznych.

Sponsoring sportowy w wydaniu MKS Nysa Kłodzko otwiera drogę potencjalnym sponsorom do niekonwencjonalnych sposobów reklamy. Dzięki takim działaniom piłka nożna w Kłodzku postrzegana jest coraz lepiej. Efektem takich działań jest ciągły wzrost liczby sponsorów co przekłada się na coraz większe możliwości finansowe, a co za tym idzie możliwości sportowe klubu.

SPONSORING

Zapraszamy do współpracy na wspólnie określonych zasadach. Każda ze stron w indywidualnych rozmowach kreśli swoje oczekiwania, cele i zadania. Ramy tej oferty są dla nas podstawą do negocjacji i wspólnych ustaleń, a nie ostateczną formułą. Firmy reklamujące się poprzez sport są postrzegane jako nowoczesne, zamożne, sprzyjające zdrowiu i higienie. Na niezwykle pozytywny odbiór firmy i jej produktów ma wpływ charakter reklamy. Wspieranie sportu jest rodzajem dojrzałej, dalekowzrocznej i perspektywicznej promocji. Reklama poprzez sport nie ogranicza się do bezpośredniego wskazywania zalet własnych produktów czy usług. Ten rodzaj promocji wybierają firmy szeroko otwarte na świat i otoczenie. Obecność w sporcie umożliwia dotarcie do bezpośrednio uczestniczących w wydarzeniach sportowych, widzach telewizyjnych i czytelników. Reklama Państwa firmy będzie widoczna wszędzie tam, gdzie pojawią się nasi piłkarze.

Możemy także zaproponować Państwu trzy różne pakiety reklamowe zawierające szereg usług reklamowo-marketingowych, który jest jedną z najlepszych form promocji każdej firmy w naszym mieście jak i w całym województwie Dolnośląskim, co daje 100% skuteczności. Piłka nożna jest najbardziej znaczącym nośnikiem promocji firm i ich produktów. Nakłady poniesione na sport mają w efekcie końcowym przynieść zwiększenie sprzedaży towarów i usług sponsora. Jesteśmy przekonani, że nasze sportowe zwycięstwa okażą się sukcesami Państwa firmy oraz dodatkowym elementem Waszego pozytywnego wizerunku.

Pakiet brązowy (cena do uzgodnienia)

– reklama w gazecie lokalnej „Kurier Kłodzki”
– baner reklamowy na ogrodzeniu wokół boiska podczas rozgrywania spotkań*
– baner reklamowy/logo na oficjalnej stronie internetowej klubu www.nysa.klodzko.pl
– wyczytywanie nazwy sponsora w czasie meczu przez spikera zawodów
– reklama sponsora na biuletynach meczowych
– reklama sponsora na plakatach meczowych
– ulotki reklamujące sponsora przy biletach*

Pakiet srebrny (cena do uzgodnienia)

– Umieszczenie stałej tablicy reklamowej sponsora na stadionie Kłodzkiego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji*
– baner reklamowy na ogrodzeniu wokół boiska podczas rozgrywania spotkań*
– reklama w gazecie lokalnej „Kurier Kłodzki”
– baner reklamowy/logo na oficjalnej stronie internetowej klubu www.nysa.klodzko.pl
– wyczytywanie nazwy sponsora w czasie meczu przez spikera zawodów
– reklama sponsora na biuletynach meczowych
– reklama sponsora na plakatach meczowych
– ulotki reklamujące sponsora przy biletach*
– umieszczenie logo firmy na koszulkach, spodenkach lub dresach sportowych drużyny seniorów
– umieszczenie reklam na imprezach organizowanych przez klub

Pakiet złoty (cena do uzgodnienia)

– człon nazwy sponsora w nazwie klubu
– Umieszczenie stałej tablicy reklamowej sponsora na stadionie Kłodzkiego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji*
– baner reklamowy/logo na oficjalnej stronie internetowej klubu www.nysa.klodzko.pl
– reklama w gazecie lokalnej „Kurier Kłodzki”
– baner reklamowy na stronie internetowej klubu z linkiem do strony sponsora
– wyczytywanie nazwy sponsora w czasie meczu przez spikera zawodów
– reklama sponsora na biuletynach meczowych
– reklama sponsora na plakatach meczowych
– umieszczenie logo firmy na koszulkach, spodenkach lub dresach sportowych drużyny seniorów
– umieszczenie reklam na imprezach organizowanych przez klub
– ulotki reklamujące sponsora przy biletach*
– logo lub nazwa sponsora na drukach i papierach firmowych klubu

* materiały przekazane przez sponsora

REKLAMA NA KOSZULKACH

ODLICZENIA OD DOCHODU

WARUNEK ODLICZENIA:

Klub sportowy mający osobowość prawną i licencję sportową, skupiający ponad 50 zawodników, w tym ponad 30 juniorów. Klub powinien skupiać wymaganą ilość zawodników w dniu dokonania wydatku. Limit odliczenia to 10% dochodu.
Ulga podlega rozliczeniu niezależnie od innych ulg. Zatem osoby fizyczne mogą przekazać na sport i odliczyć w jednym i tym samym picie podatkowym:
– 5 % dochodu jako darowizn?
– 10 % dochodu w formie wydatków na klub sportowy
– dodatkowo 1 % podatku należnego na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Odliczenia mogą zostać przekazane gotówką, nie jest konieczne dokonanie przelewu czy wpłaty na rachunek bankowy klubu.

WYDATKI

Odliczenia zostały wprowadzone poprawką senacką, jednak w uzasadnieniu do proponowanych zmian w ustawie Senat nie określił jakie wydatki mają podlegać odliczeniu. W przemówieniu w Senacie oraz w Sejmie albo nie określono charakteru wydatków podlegających odliczeniu. W ocenie zespołu PIT.PL odliczeniu podlegają wszelkie wydatki, których beneficjentem jest odpowiedni klub sportowy: darowizny, kwoty, wydatki umów sponsoringu i inne. Różnica pomiędzy ulgą z tytułu darowizn, a ulgą na sponsoring jest taka, że przedmiotem ulgi sponsoringowej mogą być jedynie pieniądze („wydatki”), a przedmiotem darowizny również rzeczy. Co prawda przedsiębiorcy zaliczą wydatki z tytułu sponsoringu do kosztów uzyskania przychodu, jednak osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej będą mogły promować własną osobę. Dotyczyć to może parlamentarzystów, polityków lokalnych ludzi aktywnie uczestniczących w życiu społeczności lokalnych.

PODSTAWA PRAWNA ULGI:

Ustawa z dnia 29 lipca 2005 roku o sporcie kwalifikowanym (Dz. U. Z 2005 roku, Nr 155, poz. 1298) wprowadza od 1 stycznia 2006 nową ulgę w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz w podatku dochodowym od osób prawnych. Zmiany zawiera art.26d ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz art.18c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Dodatkowo ustawa zwalnia z podatku dochodowego dochody:
– osób fizycznych prowadzących osobiście lub w firmie spółki klub sportowy,
– osób prawnych będącymi klubami sportowymi w rozumieniu ustawy o sporcie kwalifikowanym w części przeznaczonej na szkolenie i współzawodnictwo sportowe dzieci i młodzież.

 

Zainteresowanych naszą ofertą, prosimy o kontakt w celu wyznaczenia terminu spotkania, którego celem będzie przedstawienie ewentualnych propozycji dotyczących współpracy.

Drużyna Mecze Wygrane Remisy Przegrane BR+ BR- Pkt.
1.

Górnik Wałbrzych

Mecze 23 Wygrane 19 Remisy 3 Przegrane 1 BR+ 76 BR- 15 Pkt. 60
2.

Skałki Stolec

Mecze 25 Wygrane 18 Remisy 3 Przegrane 4 BR+ 58 BR- 38 Pkt. 57
3.

Zamek Kamieniec Ząbk.

Mecze 24 Wygrane 15 Remisy 3 Przegrane 6 BR+ 72 BR- 31 Pkt. 48
4.

Zjednoczeni Żarów

Mecze 24 Wygrane 13 Remisy 7 Przegrane 4 BR+ 53 BR- 31 Pkt. 46
5.

LKS Bystrzyca Górna

Mecze 24 Wygrane 13 Remisy 6 Przegrane 5 BR+ 53 BR- 23 Pkt. 45
6.

MKS Nysa Kłodzko

Mecze 26 Wygrane 13 Remisy 2 Przegrane 11 BR+ 62 BR- 51 Pkt. 41
7.

Włókniarz Kudowa-Zdrój

Mecze 24 Wygrane 12 Remisy 4 Przegrane 8 BR+ 51 BR- 43 Pkt. 40
8.

Polonia Bystrzyca Kł.

Mecze 24 Wygrane 10 Remisy 6 Przegrane 8 BR+ 60 BR- 34 Pkt. 36
9.

MKS Szczawno-Zdrój

Mecze 24 Wygrane 10 Remisy 3 Przegrane 11 BR+ 42 BR- 55 Pkt. 33
10.

Victoria Świebodzice

Mecze 24 Wygrane 8 Remisy 4 Przegrane 12 BR+ 35 BR- 44 Pkt. 28
11.

Karolina Jaworzyna Śl.

Mecze 24 Wygrane 6 Remisy 9 Przegrane 9 BR+ 29 BR- 39 Pkt. 27
12.

Kryształ Stronie Śl.

Mecze 23 Wygrane 7 Remisy 3 Przegrane 13 BR+ 40 BR- 60 Pkt. 24
13.

Pogoń Pieszyce

Mecze 24 Wygrane 6 Remisy 4 Przegrane 14 BR+ 31 BR- 51 Pkt. 22
14.

ATS Wojbórz

Mecze 24 Wygrane 6 Remisy 3 Przegrane 15 BR+ 29 BR- 67 Pkt. 21
15.

Grom Witków

Mecze 24 Wygrane 5 Remisy 1 Przegrane 18 BR+ 27 BR- 67 Pkt. 16
16.

Venus Nowice*

Mecze 26 Wygrane 1 Remisy 2 Przegrane 23 BR+ 15 BR- 85 Pkt. 5